فروش توری پنجره دوجداره

فروش توری پنجره دوجداره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره

بهرام پروهان

فروش توری پنجره دوجداره
توری پنجره یو پی وی سی در انواع مختلفی موجود است که توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
قیمت توری درب پنجره دوجداره یوپی وی سی ( upvc ) و آلومینیوم به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.
توری هایی که توسط شرکت پنجره ماندگار به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.
یو پی وی سی مخفف عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chlorideاست.موارداستفاده UPVC بيشتر در صنعت ساختمان سازي(درب و پنجرهاي دو و سه جداره) لوله و صنايع غذايي- داروئي- بهداشتي مورد استفاده قرار مي گيرد. مواد اصلي UPVC را نفت خام و نمک طعام تشکيل ميدهند از نفت خام ، اتيلن و از نمک ، کلر بدست مي آيد و از طريق پليمريزاسيون ، کلر ، اتيلن ، وينيل کلريد با هم ترکيب و پلي وينيل کلريد يا بصورت خلاصه PVC بدست مي آيد که ماده اي پلاستيکي و قابل ارتجاع است. امروزه PVC در کنار پلي اتيلن- پلي پروپيلن- پلي استيرول به عنوان يک ماده استاندارد در زمينه هاي مختلف کاربرد فراواني دارد.
در ساخت در و پنجره ازجنس UPVC از پروفيل هاي مناسب که داراي غلظت بالاي مواد متشکله هستند استفاده مي شود تا استحکام کافي را داشته باشند. UPVC بعلت داشتن امتيازات زياد و خاص از اواخر دهه ۶۰ وارد بازار شد و جاي خود را در بازارهاي جهاني پيدا نمود. در حال حاضر UPVC نسبت به ساير مواد پليمري از امتيازات بالاتري برخوردار بوده و درصد مصرف بيشتري را به خود اختصاص داده است ( بيش از ۶۰% از سهم بازار)
ويژگيهاي در و پنجره‌هاي دوجداره یو پی وی سی
۱- استحکام
۲- زيبايي فوق‌العاده
۳- صرفه جوئي در مصرف انرژي تا ۴۰%
۴- کاهش آلودگي صوتي
۵- پائين بودن ضريب انتقال حرارتي
۶- حفظ محيط زيست از طريق بازيافت
۷- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهاي موجود از محيط بيرون به داخل
۸- مقاوم در برابر شرايط مختلف آب و هوايي
۹- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشيد




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: